Monday 11 March 2013

Բնության մեջ մաքուր ջուր գոյություն չունի:Օգտագործվող ջուրը անցնում է մաքրման մի քանի փուլ:Եթե խմելու ջուրը վերցնում են լճերից և գետերից,ապա այն պարզեցնում են հատուկ ավազաններում և քամում են՝ ֆիլտրում ավազաշերտի միջով անցկացնելով:Անլուծելի խառնուրդներից մաքրված ջուրը պարունակվում է հիվանդաբեր միկրոօրգանիզմներ,որոնցից ազատվելու համար ջուրը մշակում են քլորով, օզոնով կամ ուլտրամանուշակագույն ճառագայթներով:


文字化けしていたらお詫び申し上げます.アルメニア文字です.僕はアルメニア語できません.
上記の列は,アルメニア語版 wikipedia の水の項 からとってきたもの.

アルメニア語出来なくても,アルメニア文字知らなくても,
なんとなく,文字っぽい.少なくとも絵柄には見えない,のではないかと思います.
人が絵柄として人の顔をどこにでも認識しようとするというような話がありますが,
文字についても,特定の文字というわけではなく,「なんとなく文字っぽい」感は
いろいろなところで感じるのではないかなぁとか.

あと,アルメニア文字一文字も知らないのにアルメニア文字であるとわかるのも面白いなと思います.
実際には文法とか全く知らないのに,書いてあるのみてなんとなく何語かわかる,
というのも.

とりあえず今日はアルメニア語の存在とアルメニア文字の雰囲気をお届けしました.

No comments:

Post a Comment